Johan Falk - Kodnamn: Lisa

I lördags fick jag stiga upp tidigt då jag hade tid hos frisören klockan tio. Mitt hår växer otroligt fort så jag bestämde mig för att klippa nästan 2 dm vilket var riktigt skönt, snyggt också (kommer bild så snart som möjligt).
 
Vid klockan tre åkte jag ut till stallet och red Elsa och tränade på den här övningen. Jag hade inte lika stort fokus som på träningen i torsdags, vilket är lätt hänt när jag rider själv utan tränare, men det gick bra ändå. Jag lyckades trots allt med det som misslyckades förra gången, exempelvis att fatta galopp över bommen och hon tramsade inte i högervarvet på åttan den här gången!  
 
Strax innan sex var jag hemma igen och då hoppade jag snabbt in i duschen och fixade mig osv. Vid halv sju kom Lovisa hit och då åkte vi in till Malmö för att käka och se Johan Falk på bio. Filmen började inte förrän kvart över nio så vi satt och tjockade oss en lång stund på BK, och sedan drog vi till Hemköp och handla godis innan vi stack till bion.
 
Btw; filmen var otroligt bra och jag och Lovisa typ fangirla både innan och efter. Den var riktigt spännande så av mig får den absolut högsta betyg. Rekomenderar den verkligen för er som sätt de andra Johan Falk filmerna! :D 
#1 - - lin:

sv: ja visst är han? :D

#2 - - Amanda:

Johan Falk är så bra :)

#3 - - ♫♪ sandra:

mysigt med bio

#4 - - Natalie Salazar:

ibland måste man verkligen klippa det, skulle jag också behöva men är så rädd för att bli kort hårig :(

#5 - - Ann-Christine:

Bloglovin byte? :)

#6 - - Elin:

Tack så mycket!
allt bra?
kram <3

Upp