Jobb i trädgården.

Åh det är så himla fint väder ute idag med skinande sol och helt vårig luft så jag kände mig tvingad att gå ut en stund! Så jag klädde på mig ordentligen och gick ut i cirka tjugo minuter, knäppte några bilder på pappa som jobbar för fullt ute i trädgården som just nu ser ut som ett fågelbo, men förhoppningsvis ska bli fin till sommaren!
Tror mamma går och bär på en massa idér på hur det ska se ut, som pappa nog är rätt ointresserad av egentligen. Det som får honom att såga ner gamla träd är att han får massa ved till att elda i vår öppna spis med haha.
 
Nu ska jag gå och se vart min lillasyster håller hus, och sedan tvinga henne att gå ut och städa hos kaninerna, som omväxling tänkte jag att det kunde vara hennes tur idag. Seya later!
 
 
#1 - - Åsa:

Du känner din far !!

#2 - - Moa:

Har veckans blogg på min blogg nu. Vill du vara med? Kika in på min blogg vett ja ;)

Kram!

#3 - - Izza Friberg:

Fin blogg!
Planer för helgen? :D.

#4 - - Izza Friberg:

* izzabellan.blogg.se

#5 - - Wilma:

Tack! Väldigt fin blogg måste jag säga! Det blir säkert fint i trädgården!!!

Upp