Shoo bre

Jag är hemma från skolan idag igen. Febern är nästan borta men jag har fortfarnade ont i huvudet och känner mig ganska slut, och hostar och snuvar en del så jag stannade hemma för säkerhetsskull. Känns ändå rätt skönt med tanken på att dem andra sitter och sliter till tjugo i fyra idag, hehe. Mindre kul att jag inte kan träna ikväll.
 
Idag har jag i alla fall ork till att ta itu med lite skolarbeten här hemma! Har precis skrivit en sida på mitt so-arbete om naturkatastrofer samt läst några kapitell i boken Shoo bre som vi läser på svenskan och har bokcirkel kring. Är inte så mycket för att läsa men ibland bara måste man ju, tyvärr haha. Ha det bra /F
 
 
 
#1 - - Inga-Linn:

Är inte heller så mycket för att läsa. Men jag har hört att den boken ska va bra. Stämmer det om den?:)

Upp