Återträff!

Tänkte berätta lite om vad som hänt sedan ni hörde av mig senast.

I onsdags kväll mötte jag upp Linnea på knutan i Helsingborg, och sedan tog vi bussen till Rydebäck strand för en återträff med konfagänget. Vi grillade och badade och det var super roligt att träffa alla igen, finns folk man saknat riktigt mycket! Efteråt följde jag med Linnea hem så sov jag hos henne.

Vid klockan tre i torsdags åkte jag hem för vid fem skulle jag och mi familia till ett par vänner och äta middag. Så jag och Linnea han nätt och jämt vakna, fixa oss och äta frukost för sedan skulle jag som sagt sticka.

I fredags var jag och mamma uppe med tuppen för vi skulle åka och provrida två islandshästar. Den första hästen vi provred dissade vi ganska direkt. Dels för att den hade problem med eksem, men också för att det visade sig att den inte hade koll på alla gångarter. Den andra hästen vi provred blev vi däremot helt förälskade i! Den var så himla snygg och steget var perfa! Vi är så gott som säkra på att vi vill ha den (WIIIIIEEE :D)!

Upp