Sol & bad!

Idag vaknade jag sent, låg och drog mig länge och åt frulle i min säng framför barnkanalen. Sånna morgnar behövs ibland!

Runt halv ett började jag klä på mig och fixa mig, och var nätt och jämt färdig till det var dags för lunch. Åt lite grann och sedan gjorde jag mig i ordning för att åka till sjöarna med pappa, syrran och hennes kompisar.

Här ligger vi än och bara chillar, solar och badar! Helt underbar temperatur i vattnet, låg i vattnet i över en timme!

#1 - - kornelia:

sv- håller med dig, verkligen stor skillnad! använder du också ps eller? :D

#2 - - Dina:

Härlig blogg, fortsätt så hörru! :-D

Nu är vinnaren utlottad och publicerad. Du har inte missat att kolla om de blev du?
Ha en bra kväll, kram! :)

#3 - - I S A B E L L A:

Härligt med sol och bad! Allt bra annars? :) Vad har du för texstil här i kommentarsrutan? :)

Upp