2 veckors paus.

Jag vill bara informera er om att imorgon åker jag iväg på konfaläger i två veckor. För att vi ska umgås så mycket som möjligt med varandra på lägret och koncentrera oss på det vi gör där är det bestämt att det är mobilförbud, vilket innebär att vi blir tvugna att lämna mobilerna hemma, alltså kommer jag inte kommer kunna uppdatera bloggen. Just nu har jag fullt upp med att packa och förbereda mig men om jag hinner ska jag tidsinställa ett par inlägg. Troligtvis London dag 3 och även lite sommarbilder jag tagit på sistone.
 
Annars då, jo tack det är bra, förutom att jag är nervös in för de kommande två veckorna. Hur kommer alla andra att vara? Vem kommer jag få dela rum med? Tänk om jag inte kan sova? Tänk om det blir äcklig mat? Hur kommer det gå utan mobil? Ni fattar inte hur glad jag är över att min nästkusin ska med på samma läger haha.

Btw så vann jag en tävling på Sandra Forslunds blogg igår och fick länkning av henne vilket dragit hit över 100 läsare både idag och igår, (whop whop!) Tack så mycket!
Upp