London dag 3.

Tredje dagen i London var vi på "Madame Tussauds" vilket är ett typ av museéum fullt av vaxdockor. Det här är ju en väldigt turistig grej som man hört mycket om så för mig kändes det som ett måste att ha varit där. Jag hade super stora förväntingar efter allt jag läst och hört om det, men när jag väl var där blev jag nästan lite besviken. Det var verkligen inte dåligt utan bara inte riktigt så bra som jag tänkt mig. Efter att ha passerat alla vaxdockor kom man till ett litet sagotåg som man åkte, och efter det kom man till en gigantisk 4D bio vilket var riktigt, riktigt häftigt!
 
Efter "Madame Tussauds" gick vi och åt lunch och sedan begav vi oss mot Oxford Street för shopping! Sedan åkte vi hem och vilade lite på hotellet innan vi gick ut och upptäckte London "by night". Mysigt!
 
Resor |
#1 - - Inga-Linn:

Bilden med One Direction, cool!;D

#2 - - MATHILDA NILSSON:

super coola bilder! :D

#3 - - Amanda:

Åh, älskar London!

#4 - - Isabell Hedberg:

Dit måste jag nästa gång jag åker till London! :D

#5 - - Tess:

Tack så mycket =)
Du har en fin blogg du också.

Låter härligt med London, hoppas jag också får komma dit en vacker dag. =)

#6 - - Jenny:

Åhh jag vill också till madame tussauds och träffa One Direction vaxdockorna eftersom jag är ett stort fan!!

Tycker också om din blogg väldigt mycket!! Absolut att vi kan göra ett Bloglovin byte :)

Upp