Pannkakor med fruktsallad och chokladsås

 
 
Nu när jag och syrran är hemma själva passade vi på att göra en riktig golunch som bestod av pannkakor med fruktsallad och chokladsås. Ni tror säkert jag är värsta fettot eftersom det dykt upp så mycket bilder med onyttigheter på sistone, men det är faktiskt påsk, så vänta bara det är inte över än!
 
Haha nä, till mitt försvar är det faktiskt inte så illa som det ser ut då jag hoppar studsmatta 24/7, tränar flera dagar i veckan och gick dessutom en långpromenad med Lovisa igår. Ha nu ett bra lov och ät riktigt mycket godis, seya!
#1 - - Fashionandphotos:

Hej, skitfin blogg verkligen! Var gärna med på våran veckans blogg tävling och vinn en länkning och få fler läsare :)
Kram

#2 - - Annika:

Super mumsigt :>

#3 - - thea:

Men gud va gott! Och då är jag inte ens särskilt förtjust i pannkakor :p

Sv: Tack så mycket!

#4 - - Inga-Linn:

Nu är tävlingen avgjord. Kika in och se om det blev du!:)
Direktlänk: http://livetenligtingalinn.blogg.se/2013/march/tavlingen-avslutad-2.html

#5 - - Amanda:

Vad kul att du är med i "veckans blogg". Lycka till!

#6 - - F R I D A - M A R I A:

Åhh, men MUMS vad gott!

#7 - - Maja:

Ojjj, vad gott..... ♥

#8 - - julia:

Ser gott ut! Fin blogg :)

#9 - - Ester ^^:

Mums + jättefin blogg! :D
Några roliga planer för imorgon?
Skulle bli jätteglad om du orkade kika in på min blogg! :3

Kram! <3

#10 - - Rebecca:

mumsigt värre ^^

#11 - - linneasskrivbok.blogg.se:

Åh, så gott det ser ut!

#12 - - Theaaaaaa:

H E J F R I T T E.

Bilder från tjejkväll med Lovisa T, Isabelle och Nina är uppe på bloggen. Kika gärna in och släng en kommentar!? ;)

#13 - - leavanny.blogg.se:

Mumsigt :>

#14 - - Wilma:

Man måste få lyxa till det ibland! Såg super gott ut!

Kram

#15 - - Jenny:

Gott :)

#16 - - Dilin:

ser gott ut!:)

Upp