Påskafton.

Vi har firat påsk hemma i år med familjen Jönsson som var hitbjudna. Tradionellt så målade vi ägg, gick en promenad, åt påskmat och sedan var det dags för den årliga jakten efter påskägg. Trevligt, trevligt. Glad påsk!
 
 
 
 
#1 - - En flicka som är stark:

Låter mysigt :) Glad påsk!

#2 - - Sofia:

Fina äggen, så stolt! ;)

#3 - - leavanny.blogg.se:

Jätte fina bilder :D

#4 - - leavanny.blogg.se:

Snyggt påskägg där förresten "Saade" ;)

#5 - - leavanny.blogg.se:

SV: ja, det var första gången jag såg honom :D Det var en riktig härlig känsla, fattar inte det fortfarande att jag sätt honom :D

#6 - - Sofia:

fina bilder!

#7 - - Shania Resul:

Låter som om du har haft en superbra påsk! Kika gärna in min blogg och ge jättegärna lite tips på vad jag kan skriva för inlägg då jag precis kommit igång! Kram

#8 - - Julia:

vad mysigt, fina bilder också! :)

#9 - - evelina:

fin blogg!
lust att göra bloglovin byte? :)

#10 - - A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

Ja visst är jackan snygg! Har den själv :)

#11 - - Ida:

Fina bilder!
Många kramar från mig! ;)

Upp