Eric Saade fyller 23 år.

Alla bilder är tagna av mig.
 
Den 29 Oktober 1990 kom den här fina killen vid namn Eric Saade till världen, och idag fyller han 23 år. Jag vet inte riktigt var jag ska börja, han har funnits vid min sida i snart fyra år, från Manboy till där han är idag. Han har gett mig minnen för livet. Första gången jag såg Eric live var den 13 maj 2010. Då stod han helt ensam på scen och hade bara släppt två låtar (som han körde i flera olika versioner för att göra det längre, gulle). Efter det har jag sett Eric nio gånger till, och dom gångerna går inte att jämföra med första gången. Idag, fyra år senare, står han på scen med liveband, dansare, ljus och 45 låtar att välja mellan. Det känns underbart att jag varit en del av hjälpen som fått Eric att uppnå sin dröm. Att jag är en av dom som tagit honom dit han är idag. För så är det faktiskt. Det är svårt att förklara hur det kan betyda så mycket för mig att få se Eric leva sin dröm. Det finns inget bättre än att få se hans leende, hur lycklig han är och hur mycket han trivs när han står på scen. Jag hoppas att Eric haft världens bästa dag för det är han värd! Super stort grattis! Jag älskar dig.

#1 - - HJJONSSON:

Grattis till honom! :D

#2 - - Boel:

Vad fint skrivet!
Önskar honom, att han hade en fin födelsedag :D

#3 - - Katarina:

Hej du har en riktigt fin blogg! kolla gärna in på min blogg :) Kram!

#4 - - Norea:

Jättefint skrivet, var också värsta Eric-fan:et för länge sen, från What's Up-tiden till Manboy typ, sen dalade det ner lite men tycker fortfarande om honom :')

SV: Tack detsamma!

#5 - - Hannah Gerdemark:

Var med och tävla om veckans blogg hos mig vettja :)

Upp