16 år & skolstart.



För en vecka sedan var det ingen vanlig dag - jag började nämligen gymnasiet OCH fyllde dessutom 16 år! Jag valde att inte fira dagen på något speciellt sätt, men fick i alla fall några väldigt bra saker jag önskat mig länge! Bland annat en Daniel Wellington klocka, en ny väska till skolan, en kamerakontroll, lite skolmaterial, the body shop produkter och träningskläder!
 
De första dagarna på gymnasiet kändes sådär. Eller om jag ska vara helt ärligt inte alls bra. Nästan hemskt faktiskt. Förra veckan var med andra ord ingen bra vecka, då jag dessutom var sjuk, vilket jag i och försig fortfarande är. Har galet ont i huvudet, snuva, hosta och känner mig hängig. Nu känner jag mig dock på bättringsvägen, och hoppas snart kunna komma igång med träningen igen. Även skolan känns som tur är mycket bättre, och jag tror faktiskt det kan bli något riktigt bra av detta! 
Upp