Vårkänslor.

 
Tog en promenad med mamma ute i det fina vädret här om dagen. Det märks verkligen att våren börjar komma krypandes vilket inte är annat än tummen upp! Idag plockade jag fram skinnjackan. Ett vårtecken.
 
Idag har inte hänt mycket utöver det vanliga. Skolan flöt på som vanligt, kom hem vid fyra tiden, pluggade lite och snart ska jag sticka till träningen! En helt vanlig dag med andra ord. Dock har jag haft fruktansvärt ont i mina tänder hela dagen vilket även lett till huvudverk och lite allt möjligt. Var hos tandläkaren igår och bytte båge samt spände tandstälningen, och då menar jag verkligen spände.
#1 - - Alexandra - Lakeyours:

ååh vilka härliga bilder, speciellt den första!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

#2 - - linah:

så fint!:D

#3 - - Pauline:

åh så härligt!

#4 - - Fani:

Åh, vårtecken på hög nivå ju :D

#5 - - Sari:

Så vackert!

Upp