Hemmagjord musli.

 

Idag har jag bland annat gjort hemmagjord musli vilket faktiskt var riktigt enkelt! Bara man har de ingredienser som behövs så är det bara att sätta igång! Klart på ca 60 minuter! Än så länge har jag faktiskt inte smakat hur det blev då jag tänkte ta det på filen imorgon bitti, men det sägs ju att det ska vara väldigt gott! Och nyttigt för den delen ;-)

Tanken var ju att jag skulle på gymnastikträning ikväll, men den blev tyvärr inställd. Typiskt då jag var taggad! Men jag gjorde det bästa av situationen och stack istället iväg på ett 45-minuter gympapass med mamma! Det var framför allt fokus på styrka, men även lite kondition. Riktigt kul faktiskt - mycket roligare än att springa i skogen! Funderar på att gå på onsdag igen.
 
Resten av kvällen ska jag bara slappa och ladda upp för tivoli imorgon. Ses!
#1 - - bella:

åh va gott :D

#2 - - william:

tack för idén :D
ska testa:D

#3 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

gott

#4 - - Hanna:

Åh, detta måste jag verkligen testa, ser riktigt gott ut! :)

#5 - - Inga-Linn:

GOtt!:D

#6 - - amanda:

gott!

#7 - - Joe:

Åh så gott! :)

#8 - - Belle :

Härligt! Har letat efter ett recept! Blanda man in honung och olja i muslin? ☺️

Svar: Japp! Du blandar olja, honung och vatten och häller sedan på det på nöt/frö/gryn blandningen :) Står precis hur du ska göra under bilden!
fridaslife.blogg.se

#9 - - JUNITJEJ:

Tack för receptet!

#10 - - Julia ;DD:

Åh va gott:D♥

#11 - - Veronica:

Gott!

#12 - - MiraOchFelicia:

Så smart att göra såhär :) Mycket godare än att köpa i affär!

#13 - - MiraOchFelicia:

Så smart att göra såhär :) Mycket godare än att köpa i affär!

#14 - - V I L M A L A ♔:

Omg precis det jag har letat efter ett tag!! taccckkkk :DD

#15 - - Marja - Baka Sockerfritt:

Vilken härlig musli, den ser grymt god ut!

#16 - - Malin:

Måste testa! :)

#17 - - kafa.blogg.se:

Måste testa, såg jätte gott ut!

#18 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh vad gott det där lät, måste testa!

#19 - - Sofia:

Gott! :)

#20 - - lovisa:

det där måste jag ta och testa, perfekt hemmagjord sommarfrukost ju!

#21 - - giime:

Åh va gott ska testa att göra det!

#22 - - Amanda♥:

Det där borde jag testa, som är näst intill galen i musli! Haha, ser verkligen gott ut, och superfin blogg hörredu!

Kolla supergärna in min blogg när du får ledig tid över, kram! :)

#23 - - Agnes Eriksson:

ååh goda ingredienser!! kram

#24 - - linnea:

mumsmums :)

#25 - - Ida:

Åh hemmagjord musli är bara sååå gott!! :))

#26 - - susanne:

Smarrigt, Det måste man ju testa!

#27 - - Idas beauty ~ nybliven mamma till Filippa ♡:

Gott :D

#28 - - Laura:

Gud vad gott! :)

#29 - - Felicia:

Eget är nästan alltid godast!

puss

#30 - - MATILDA:

åh gott måste göras :D

#31 - - Hanna:

Åh så gott med egen gjord :D
Älskar din Desgin den är super fin! Har du gjort den själv?

Svar: Åh tusen tack! Från början är det en gratisdesign, men jag har ändrat i princip allt såsom header, profilbild, rubriker, typsnitt, färger osv :)
fridaslife.blogg.se

Upp