Plockat jordgubbar.


Igår plockade jag hästskit och idag har jag plockat jordgubbar. Föredrar konstigt nog att plocka hästskit då man slipper böja sig ner (och så får man ju vara med hästarna), men jordgubbar är ju definitvit godare. Två skålar jordgubbar med mjölk fick därmed bli min lunch idag. Både gott och nyttigt :)
 
Vad har annars hänt idag då? Jo, jag började dagen med en löprunda och lite styrka på det. Det känns mindre tungt för varje gång jag är ute och springer vilket peppar mig till att fortsätta. Det är med andra ord väldigt kul när det sker framsteg! Sedan åkte som sagt jag och min familj och plockade jordgubbar, och efter det tog vi en promenad. Har även ridit ut en kvällsrunda på Mimir och upptäckt en ny ridväg idag, vilket han tyckte var väldigt roligt. Mimir älskar nya ställen och upptäcksfärder! 
#1 - - Linda [fotoblogg]:

Men åh vad gott!

#2 - - amanda:

mums!

#3 - - amanda:

mums!

#4 - - Celine:

Åh men gooott! Jag som redan var så sugen haha!

#5 - - Kajsa:

åh va gott !!

#6 - - Sanna Widman:

Hejsan! :)
Nu har jag dragit två vinnare i Veckans blogg. Kika in och anmäl dig gärna igen.

http://sannawidman.se/2014/june/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment
även vinnarna får vara med igen

Hoppas du får en bra start på veckan :)

Åh så gott! :D

#7 - - ♫♪ sandra:

gott!

#8 - - Linnéa:

Mmmm, så himla gott med jordgubbar och mjölk <3

#9 - - Ellen:

Låter som en bra dag! Gott med jordgubbar :)
sv: Tusen tack :)

Upp