Skön helg!


Fredag: Första dagen jag vistades i shorts då vädret var fantastiskt. Slutade skolan tidigt och kom hem och la mig ute i trädgården och njöt av vädret. Fram mot kvällen blev det en spontan shoppingtur med Emili, och avslutningsvis ett avsnitt av Johan Falk innan sängdags. 

Lördag: Var uppe med tuppen och sprang en runda i skogen innan frukost. Härligt! Efter lunch åkte jag och mammsen till stallet och skrittade båda hästarna en runda, och jag red även lite dressyr på Mimir. När vi kom hem tog jag en dusch och gjorde sedan ett försök att varva ner för att läsa några sidor i min klassiker, men det slutade med att jag hamnade ute på studsmattan istället. Att det ska vara så svårt att koncentrera sig. Känns som jag aldrig lär ta mig igenom boken. 

Söndag: Vaknade klockan halv tio och åt frukost ute i solen på trädäcket. Sedan tog jag och mamma en långpromenad runt Högs Mölla, innan jag, mamma och pappa gjorde oss i ordning för att åka till Helsingborg och fira min nästkusin Linnea som fyllde 16 år! Superkul att träffa henne! När vi kommit hem tillbringade jag resten av kvällen i min säng med min klassiker, men på något vänster måste jag ha somnat. Vaknade nämligen runt klockan ett med boken över magen. Blev med andra ord inte mycket läst då heller...
Upp