träning, shopping och lunch på Vapiano.


Dagen började med en liten löprunda (som tyvärr gick otroligt segt), innan jag, mamma och Kajsa åkte till Emporia för att äta lunch och givetvis shoppa. Lunch blev det på Vapiano, där jag tog fussilipasta med pesto, parmesan och pinjenötter, vilket var hur gott som helst! Så mycket shopping blev det där emot inte för min del. Köpte endast en tröja från Cassels.
 
Vi var hemma strax efter fem, och då han jag bara precis in och byta om till träningskläder innan jag skulle cykla till träningen. Det var en väldigt rolig träning idag och jag tyckte det mesta kändes bra! Tyvärr har mina öppningar börjat klödda men bortsett från det är jag nöjd. Köttade bland annat på med en massa bomflickisar då jag konkurrerar om en plats i friståendet till tävlingen, men för att få tävla måste jag sätta bomflickisen inom drygt en vecka. Jag vill så gärna lyckas, men är tyvärr inte helt övertygad om att det kommer gå.
Upp