Glader choklader!


Wooohoo, äntligen är en hektisk vecka över och livet känns plötsligt on top! Har bockat av en hel del nationella prov samt fått tillbaka arbeten med goda resultat.
 
Idrottsarbetet jag skrev förra veckan nådde ett A, och likaså min diskuterande uppsats i svenska. Även mitt tal jag höll igår landade på ett A, vilket var den muntliga delen av de nationella proven i svenska. Och inte nog med det! Fick även A på fysikprovet som ägde rum förra veckan! Blir så fruktansvärt motiverad av att uppnå goda resultat! Det är som ett bevis på att det man sliter för lönar sig!
 
Kan även rapportera att den muntliga delen i engelska som jag var så nervös inför gick bra! Fick besked efteråt om att det jag presterade låg på C-nivå eller högre, vilket känns helt otroligt! Nästan overkligt!! Första gången någonsin jag levererar något muntligt i engelska. Har varit oroad för detta nationella provet i flera veckor, så det är verkligen en sten som lättat från hjärtat.
 
Dock säger min magkänsla att förra veckans kemiprov gick skit, så får plugga hårt inför kursprovet istället!
#1 - - Liisa Lindström:

Kul att det gått bra och fantastiskt fin bild! :)

Upp