Saade Stripped Live.

 
Bilder från Saade Stripped som ägde rum förra helgen. Hade inte med mig min kamera den här gången, så alla bilder är lånade av fotograf Per Jahnke. Cred till honom!
 
Kan börja med att säga att det var en helt underbar kväll! Det var så länge sedan jag såg Eric senast att det verkligen var på tiden. Efter skolan tog jag, Amanda och Amanda tåget till Helsingborg där vi käkade Subway, innan vi begav oss mot Helsingborg Arena. Då det krånglade vid soundchecket var konserten drygt en halvtimme försenad, och medan vi fick stå och vänta hann jag bli galet nervös och exalterad. Klockan åtta drog det äntligen igång och då var jag verkligen in heaven! Känslan av att sitta i en arena omringad av andra Saade-fans och att ha Eric mitt framför ögonen är obeskrivlig. Fick njuta av låtar från både 2010, 2011, 2012, 2013, och 2014, samt av hans nyaste singel Sting. Vi fick dessutom höra en singel som inte kommit ut än, vilket var grymt kul! Och det bästa av allt - den var ju såååå bra!
 
Sjukt lyckad kväll med bra Saade och bra sällskap! Oförglömligt, likt alla andra gånger jag sett Eric.
#1 - - Mathilda Henriksson:

Åh så himla härlig kväll! Jag va också där :)

Upp