19 Augusti.

Två bilder från den 19 Augusti då jag fyllde 17 år! Tänka sig, bara ett år kvar till jag får köra bil, får rösträtt, får gå på krogen, köpa trisslotter, skriva under papper utan målsmans underskrift, ta hand om min egen ekonomi (vilket jag redan gör till viss del) osv.
 
Min dag var bra på många sätt och vis! Blev gratulerad både hemma och i klassrummet, samt på facebook och telefon. Fick flertalet presenter jag önskat mig, så som hantlar, Palladium skor, nya denim jeans, en pilatesboll, pengar, tre Ben & Jerry's, samt diverse småsaker som anteckningsblock, pennor och godis. På kvällen var jag ute och åt 3-rätters med familjen i Malmö. Jättemysigt och gott, det uppskattades verkligen. Sedan mötte jag upp tjejerna inne i Malmö så var vi och såg när Maskinen spelade bland annat. Sjukt bra!
 
Tack så mycket för alla gratulationer och tack till er som gjorde dagen så bra!
Upp