Pilates.

Igår och idag har min nya pilatesboll fått vara delaktig i min styrketräning. Väldigt kul och nyttigt att kunna köra lite nya magövningar, då jag är trött på de gamla samt att jag i princip blivit "immun" mot dem. Men nu minsann bränner det i bålen igen! Hittat ett par riktigt jobbiga övningar. Även hantlarna jag fick i födelsedagspresent har används ett par gånger. Har aldrig varit lika angelägen om att träna armarna som magen, men bör nog bli det då jag insett att de inte är speciellt starka... haha...
 
Trots att jag nu fått lite nya träningsredskap för hemmaträning är jag fett trött på att köra på rummet/i trädgården. Jag saknar verkligen att komma ut och träna tillsammans med folk. Allra helst vill jag bara komma in i ett nytt gymnastiklag och köra på, men då det inte är aktuellt förrän till jul har jag nu planer på att börja gå på pass samt gym. Släppte kryckorna igår och foten bör klara av "vanlig aktivitet" om bara en vecka eller två, så då ska jag se till att skaffa kort någonstans i Lund. Och ja, sedan är det bara att hoppas att foten blir så stark att jag längre fram kan träna gymnastik igen...
Upp