Andra advent.


Bjuder på en bild från första advent då jag var med familjen i Lund på julskyltning samt åt buffé på Rose Garden. Sedan dess har tiden bara flugit förbi och idag är det plötsligt andra advent! Under förmiddagen räknade jag färdigt matteboken vilket känns jätteskönt, så nu kan jag börja repetera. Får se om jag orkar det också idag.
 
Att jag varit väldigt oaktiv på bloggen beror på skolan och träningen. Som vanligt med andra ord. Jag har stora prov att plugga till samtidigt som jag pressar in träning varje dag, och utöver det har jag mina gymnaster. Det som gjort mitt tighta schema extra jobbigt denna veckan är att jag inte känt mig helt hundra. Känns som jag ligger på gränsen till att bli sjuk, men att kroppen precis orkar stå emot. Huvudvärk, trötthet och lite feber har jag dock inte kommit ifrån... hoppas inte det blir något mer än så.
Upp