Vårkänslor.

Sista lovdagen idag då! Började dagen med att ta en promenad ner till slingan för att springa några varv. Vilket vårväder som plötsligt dykt upp! Fåglarna kvittrade i skogen och jag stötte på en liten ekorre som satt på en gren ca 2 meter ifrån mig och knaprade på en kotte. Otroligt söt! Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Emporia med Emili.
 
Bjuder er på en bild från i våras! Längtar till jag kan slänga undan vinterjackan, mössan och vantarna, och istället plocka fram convers, skinnjacka, jeansjacka samt fina sjalar och halsdukar!
#1 - - NICOLE:

Ja det här vädret är verkligen helt underbart! =)

#2 - - Viktoria Eriksson:

så fin bild :)

#3 - - Mina:

Snygg bild :)

#4 - - Ida - foto & häst:

så himla härlig bild :D

#5 - - Henrietta Nylund:

Riktigt fin bild :)

#6 - - MATILDA:

Härlig bild :D

#7 - - emma:

Vad fin bild, längtar tills det blir varmare så man kan börja använda jeans jacka igen :D

Upp