Ovälkommen förkylning.

Har tampats mot en förkylning som försökt tränga sig på i drygt en vecka. Känt mig lite tröttare än vanligt, haft lite ont i halsen och varit lite täppt i näsan, men inte värre än så. I måndags kväll orkade dock inte kroppen kämpa emot mer. När jag kom hem från träningen hade jag ont i huvudet, halsen och öronen och hade förmodligen lite feber. Somnade så fort jag kom innanför dörren och därmed stannade jag hemma från skolan igår. Första sjukanmälan på gymnasiet! Sov bort halva dagen och låg sedan i sängen och tittade på diverse program på teve, bland annat guldbaggen, djurskyddarna och idrottens himmel och helvete. Räknade även två sidor matte och några uppgifter i kemin.
 
Idag var jag back on track på Polhem igen! Fortfarande aningen hängig och snuvig, men det överlevde jag. Skolan susade förbi i en faslig fart. Slutade redan klockan 14.55 (min tidigaste dag). Nu ska jag alldeles strax byta om till träningskläder och sedan sticka till gymnastiken. Ska verkligen försöka ta det lugnt idag, även om det är väldigt svårt då jag alltid är så taggad..
 
Avslutar inlägget med en charmig bild som mamma knäppte på mig senast jag var sjuk, dvs för två år sedan. Haha... kan verkligen se hur synd jag tyckte om mig själv...
 
 
#1 - - Emma:

Charmig bild! Krya på dig <3

Upp