Ger inte med sig.

Igår trodde jag verkligen att min släng av sjukdom skulle ge med sig, men nu har det blivit värre. I morse när jag gick på toa svartnade det för ögonen, jag blev yr, och började kallsvettas så det rann från mig. Fick stöd från mamma och pappa in på mitt rum igen, och har sedan dess haft fruktansvärt ont i huvudet. Tempen visar 39 idag och jag vill inget annat än att sova, men så fort jag lägger mig ner hör och känner jag hur det börjar dunka i bakhuvudet. Nått det stadiet då man inte orkar finnas till. Mår verkligen inte bra och att ridlägret är om bara 5 dagar gör mig riktigt nervös. Hade varit värsta tänkbara att vara sjuk där!!! 

Redan imorgon är det planerat att vi ska börja vår resa hos kusinerna i Jönköping, men det beror nog lite på hur jag mår om vi får vänta en dag... Sedan är planen att hälsa på farfar i Stockholm, för att sedan ta färgan över till Estlands huvudstad två dagar, innan vi äntligen styr mot Sassi! 
Upp