Sjuk.


Igår låg jag i sängen hela dagen då jag fått någon mildare typ av influensa eller något. Efter torsdagens grävande i trädgården kände jag mig trött i hela kroppen och fick jätteont i ryggen, och på något vänster fortplantade det sig uppåt så jag fick svår huvudvärk. Dagen efter kände jag mig dessutom hängig, och vipps så hade jag 38.5 graders feber. Låg och frös trots tjocktröja, täcke och två filtar, så syrran var gullig och cyklade och köpte glass till mig, haha.
 
I natt lyckades jag nästan inte sova någonting. Som värst var det mellan klockan två och fem då jag frös som bara den och dessutom hade kramp i ryggen. Just nu känns det något bättre men det kan å andra sidan bero på att jag tog en febertablett i morse. Men jag ska inte klaga allt för mycket utan istället vara glad att jag blev sjuk just nu och inte om en vecka, då det äntligen är dags för ridläger i Estland!
#1 - - Sanna Eriksson:

Hoppas du blir bättre snart :D

Svar: Tack, det hoppas jag med!
fridaslife.blogg.se

Upp