26/11

 
Hej kära läsare! Det var flera dagar sedan sist, men jag har haft fullt upp både i skolan och i övrigt. Plötsligt har vi fått skrivuppgifter i flera ämnen vilket är lite ovant för oss naturare. Jag tycker ju om att skriva, men det tar mycket tid, speciellt om man är så petig som jag är. Dessutom närmar sig nationella provet i matematik vilket gör att man får trumma på lite extra.
 
Jag har även varit på hallen alla dagar denna veckan. Var på gympapass i tisdags och har gymmat måndag, onsdag samt idag. Fick sällskap av både Tova och Amanda idag och vi körde en rejäl omgång mage och sedan lite blandat därpå. Avslutningsvis duschade och bastade vi tillsammans. Mysigt! Tycker det är dökul med träningen då jag känner att jag verkligen utvecklas!
 
Vid halv nio blev det en spontan tur med familjen till Center Syd. Det var invigning idag med 20-30% rabatt överallt då de byggt ut hela köpcentret, vilket minst sagt var en uppgradering. Jag försöker spara pengar och tittade därför mest runt, men en tröja blev det i alla fall ;-) Nu är det hög tid för mig att sova. God natt!
#1 - - Linn Strömberg:

Älskar träning!

#2 - - Maja H:

Åh rabatter kan vara farliga haha när man shoppar!

#3 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Jo tack! :)
fridaslife.blogg.se

#4 - - Madeleine Ward:

Åh va kul när det går bra med träningen haha!!

Upp