Fullspäckad helg.

I fredags lämnade jag inte skolbänken förrän klockan 5 då jag satt och skrev prov. Efter det skyndade jag hem för att byta om och äta innan jag tog tåget till Helsingborg där jag träffade Linnea. Vi såg Everest på bio och var sedan bara hemma och chillade resten av kvällen/natten.
 
I går lämnade jag Linnea på eftermiddagen för att åka till Lund och träffa Tova och Amanda. Vi var hos Tova och beställde pizza, bakade cheesecake och hade full rulle som vanligt. Senare på kvällen kom även Alfred och då blev det Just Dance, Singstar och Guitar Hero. Sjukt goa människor!
 
Idag har jag bland annat hjälp mamma i trädgården. Var nästan skönt med lite trädgårdsarbete idag då det är helt strålande väder. Därmed blev det även middag i trädgården. Kanske sista middagen ute för i år?
 
Kvällen har bjudit på en timmes Afropowerdance på Gerda och sedan lite gym på det. Är nu helt slut efter en intensiv helg så ska snart hoppa i säng, men först ska jag ta itu med några fysikuppgifter. God natt!
 
 
#1 - - Josefine ♔:

Fina du!! :)

#2 - - Linnea:

Åh, vill med se Everest, var den bra?? :)

Svar: Den var helt okej! :)
fridaslife.blogg.se

Upp