Morgonstund har guld i mun

Två bilder tagna denna måndagmorgon! Jag älskar att stiga upp i god tid innan skolan för att göra något bra av morgonen istället för att se det som något ångestfyllt. På en typisk Frida-morgon äts frukosten i en halvtimme framför nyhetsmorgon. Väldigt skönt om jag får säga det själv. Det är värt att gå upp lite extra tidigt för att slippa stressa.
 
Efter skolan idag begav jag mig till gymmet som vanligt. På måndagar är det alltid ont om tid och därmed svårt att få till ett bra pass, så jag nöjde mig med 6 kilometer på crosstrainern idag. Mer hanns inte med, då jag stod och hade en trevlig pratstund med Alfred utanför gymmet innan jag satte igång. Sedan hade jag träning med mina gymnaster, och när jag landade hemma satte jag igång att räkna matte. Jag har även övat lite på mitt tal som äntligen är färdigskrivet.
 
I denna stund sitter jag nyduschad och skriver. Har smörjt in mig med The Body Shops peach body butter som luktar fantastiskt gott och fått på mig min mjukisdress, och ska nu krypa ner i sängen och se tredje avsnittet av Biggest Loser. Trevlig kväll & god natt!
Upp