I'm back!

Wow, det var verkligen länge sedan! Närmare bestämt har fem veckor gått sedan jag skrev sist, och på den tiden har mycket hunnit hända. Jag och min familj har varit i Vietnam och rest i tre veckor, vilket främst är anledning till att bloggen stått tom. Det var verkligen en underbar resa på många sätt och vis, och ni kan vänta er ett större inlägg om det framöver! 

När vi kom hem kastades jag rakt in i skolans värld (då vi kom hem ett par dagar efter att jullovet var slut). Jag hade två prov första veckan, och denna veckan har det trappats upp ytterliggare. Tre prov och en inlämningsuppgift har checkats av, samtidigt som träningarna med mina gymnaster satt igång, och jag är nu mer tränare för tre olika grupper. Dessutom har jag tagit tag i min egen träning igen och kör nu på med 4-5 pass i veckan som vanligt! Det är full rulle med andra ord, och jag hoppas ni har förståelse för att bloggen ibland hamnar i skymundan. För tillfället tampas jag även med en envis förkylning, men det är på bättringsvägen, äntligen. 

Observera att det inte går någon nöd på mig (haha) även om det ibland känns som om tiden inte räcker till. Jag trivs med min tillvaro! Jag gör saker som jag älskar, och har människor omkring mig som jag älskar. Dock skulle jag ljuga om jag sa att skolan inte tar kol på en. Det enda jag egentligen saknar i min vardag för tillfället är gymnastiken. Det var glädje, något att kämpa för. Att få träna igen hade verkligen suttit fint, men det går inte. 

Hoppas ni får en superskön helg så hörs vi! Extra hälsning till mormor som saknat bloggen ;-) 
Upp