Konfirmation för syrran

 
Igår vad det tidig uppstigning för alla i familjen då Kajsa skulle konfirmeras i kyrkan klockan 11. Hon har bland annat varit iväg på läger under sommaren (vilket jag inte märkte då jag var utomlands) och nu var det alltså dags för själva konfirmationen. Kajsa sjöng "I see fire" solo inför alla i kyrkan vilket fick mig att gapa lite... tänk att jag inte hade någon aning om att hon var en sådan sångfågel!!
 
Efter gudstjänsten åkte vi hem för att äta god mat och fira lite. Kajsas kompis Emmy var med och även Sofia och hennes familj var här!! För ovanlighetens skull har jag redan träffat Sofia två gånger denna sommaren, och det är bara så kul! Senare på eftermiddagen åkte dem hem och då drog jag mig mot gymmet. Hade sån sjuk energi igår och tuggade på på crosstrainern i högt tempo 45 minuter innan jag körde lite ben.
 
När jag kom hem igen åt jag... gissa vad... knäckebröd med ägg och kaviar såklart<3 och såg en film ihop med familjen. Kort och gott en ganska trevlig dag.
#1 - - JUNITJEJ:

Så mysigt med konfirmation!

Upp