En vecka kvar

Ta en titt på bilderna så får ni en liten inblick i min senaste vecka.
Solen har skinit, termometern har visat 30 grader flera gånger och det känns som sommar på riktigt, men skolarbetet och träningen har rullat på ändå. Det har varit mycket slutprov nu innan lovet och igår bockade jag av två stycken, så nu har jag bara ett (eller två) kvar. En del kurser är dock redan avslutade och därför har vi haft x antal håltimmar och lediga dagar på senaste, och därmed har det även funnits tid för många roliga saker. En eftermiddag spelade jag beachhandboll med ett gäng från klassen i stadsparken, och här om dagen tog jag en fika med Lovisa och Emili på Ebbas Skafferi. Många kvällspromenader har det också blivit!
 
Helgen har hitils bjudit på sol och bad, grillad mat och fest hos Malin. Plugg inför nästa veckas biologiprov har det också blivit. Nu väntar ytterliggare några (förhoppningsvis) sköna dagar. Jag är ledig på måndag och på tisdag spelar jag och min klass OV beachhandboll i Helsingborg.
 
Ni får ha det så skönt! Glöm inte njuta av värmen (trots att den är ett helvete att träna i)! Puss och kram
Upp