Gymnaster och fina vänner.

 

Min fredag fick en hektisk start då jag höll på att missa tåget på morgonen, men sedan blev det en riktigt bra dag. Jag skrev ett kompletteringsprov i biologi som kändes helt okej, skollunchen var god, på träningsläran sprang jag på bandet, och efter skolan var jag på gymmet med Lovisa och körde ett bröst/axlar/triceps pass + lite mage. Senare på kvällen kom Amanda och Tova hem till mig. Vi gjorde hemmagjord pizza, åt glass och spelade spel, tittade på film, skrattade och flamsade haha!! Runt klockan 2 var vi i säng.
 
På lördagen var vi tidigt uppe då jag har träning med mina gymnaster klockan 9 på morgonen. Mamma fixade frukost på sängen åt oss som vi åt framför nyhetsmorgon innan jag begav mig till hallen och de andra till stationen. Under lördagen tog jag i övrigt en lång promenad och kvällen spenderas med familjen hemma hos ett par vänner i Staffanstorp.
 
Idag är det söndag och jag har inga planer mer än att plugga och powerwalka. Ha en skön dag!
 
#1 - - Tilda Barkselius:

Lät som en jättehärlig helg!

#2 - - Josefine:

Myisgt med frukost på sängen!

Upp