Små men viktiga framsteg!


Lovet är slut, back to school, back to training!
 
I förrgår gick jag till skolan med en klump i magen då jag hade en redovisning på engelska framför mig. Timmen innan det var dags kröp nervositeten fram på riktigt, och när det väl var min tur och jag skulle gå fram gjorde jag så mycket klumpiga saker man kan göra haha! Jag välte ner sladdar och pennor och stötte till bord och stolar, och var allmänt bortkommen och glömde typ andas. Men så satte jag igång, och så plötsligt var jag klar. Det enda jag minns är att jag klarade mig med att bara kika i pappret en enda gång, men känslan efteråt var SÅ GO! Och bättre blev det när läraren efteråt kom fram och sa att min redovisning var fantastiskt bra! Svävade på moln resten av dagen med en otrolig lättnad över att ha det gjort. Tänk att jag aldrig hade pratat engelska med någon innan jag kom till gymnasiet. En sån här redovisning var så långt borta. Därför är jag SÅ STOLT! Skönt att allt hårt arbete och slit har lönat sig. 
 
Igår började jag dagen med en stor frukost innan jag begav mig till sjukgymnasten. Foten visade sig påtagligt bättre så både hopprep och studsmatta åkte fram, och så körde vi på extra med styrkeövningar också så jag var helt svettig efteråt. Kul att det går framåt! Jag kom lagom till lunchen i skolan, och sedan var det fysik och slutligen träningslära. Efter skolan var jag på gympa tillsammans med Lovisa. Trevligt då vi träffas alldeles för sällan, men på fredag har vi bokat in ett gympass tillsammans, och inom snar framtid ska vi få till en kväll med deckar-tittande ;-)
#1 - - Sarah:

De e så skönt o va klar me nåt sånt man verkligen inte ser fram emot :)

#2 - - Matilda Berlin:

Grymt jobbat! =)

#3 - - Tilda Barkselius:

Grymt jobbat av dig!!

Upp