Tulpaner.

 
 
Ett bra inköp på Ikea i måndags. Äkta tulpaner är väll egentligen alltid det snyggaste, men jag tyckte de här i plast var helt okej! Ljusrosa och vitt är så fint ihop, och matchar bra till färgerna i mitt rum. Känns riktigt vårigt, och passar bra nu när man äntligen börjat känna vår i luften utomhus.
 
När jag kom hem från gymmet idag var vädret helt underbart, solen sken fortfarande, så jag skrev till Emili och bad henne hänga med på en promenad. Vi tog rundan runt furulundskogen och var ute drygt 50 minuter. Solen hann gå ner undertiden så det blev lite kyligt, men skönt ändå.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, sätta på musik och sedan sova. Natti!
#1 - - Josefine ♔:

Håller med! vädret idag var helt underbart :D

#2 - - Veronica Wallgren:

Älskar tulpaner :) det ger verkligen vårkänslor :)

#3 - - ZARA:

Åh finns det i plast på ikea! Köper alltid riktiga men de vissnar så lätt. Ska verkligen kolla på plast! Älskar tulpaner!! :D Så fint!

Upp