ONSDAG 1 NOVEMBER

Tandläkare - planeringsmöte - gympaträning - gym. Så har min onsdag sett ut! Lämnade huset halv 11 i förmiddags och kom hem strax efter 8. Skönt!

Tandläkaren idag igen kan man ju fråga sig? Japp. Tyvärr. Igår lossnade mitt tandsmycke igen, suck. Diamanten för flera hundra är försvunnen och folktandvården vill varken ersätta den eller fastsättningen för ytterligare flera hundra. Tusen spänn för ett tandsmycke jag haft två månader, som borde sitta så länge jag vill ha det. Det enda de kunde tänka sig bjuda på var bortslipningen av limmet som satt kvar. Så otroligt ledsen, tyckte verkligen om det! 

Därefter blev dagen i alla fall bättre. Planeringsmötet med de andra ledarna för tävlingsgruppen omfattade tacos, mycket bra koncept haha! Vi satte både kortsiktiga och långsiktiga mål för gymnasterna, om ett år och om fem år. Tävlingar och dagläger är också på tapeten! Älskar vårt ledarteam!! Därefter åkte vi till träningen och sedan rullade jag vidare till gymmet. Mage, ben och mycket kondition. Gött kött!!

(null)

Nu ska jag i säng, alarmet står på 04.30 imorgon bitti. Jobbar öppning. Godnatt och kram på er!! 

#1 - - Josäfin Andersson :

Åh vad trist med tandsmycket! Tröttsamt att de inte tänker ersätta när de antagligen satte fast det dåligt :(

#2 - - trisiaa:

Synd att tandsmycket lossnade :(

#3 - - Lotta Loberg:

Dåligt av tandläkaren, man kunde önska att dom höll sig till garantitiden vi rekommenderar. Kontakta mig så skall vi försöka lösa det.

Mvh
Lotta Loberg

#4 - - Matilda Berlin:

Nej vad tråkigt med tandsmycket =( Jättejättetråkigt! Kram <3

#5 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch så segt med tandsmycket!

#6 - - MALINDENISE:

Ser supergott ut med tacos

#7 - - Celine:

Men usch så irriterande!

#8 - - Johanna Utterberg :

Vad tråkigt med tandsmycket!

#9 - - Netti Starby:

Nej fy vad dåligt att dom inte kunde ersätta tandsmycket! Kramis

Upp