Onsdag 8 november

Hej på er! Denna veckan jobbar jag nästan varje dag, alla utom lördag (än så länge). Jag trivs verkligen, förutom att jag inte hinner träna riktigt så mycket som jag hade önskat. Klockan ringde halv fem imorse; tidigt javisst, men det betyder också att jag fått tid till massa annat idag!! Efter jobbet har jag hunnit promenera, handla, laga mat och gymma. Gymnastikträning har jag också haft! Klockan är snart elva och jag är bänkad framför dagens Bonde Söker Fru för att varva ner lite. Ska bli skönt att släcka och sova sen! 
 
Godnatt säger jag och bjuder på några bilder Malin knäppte på mig i slutet av sommaren. Den ena har fått ta plats som profilbild i menyn till höger. Malins portfolio hittar ni här!! 
 


#1 - - Netti Starby:

Vad skönt att du hann med så mycket och fina bilder på dig! :-D Kramis

#2 - - Alice Lindström:

Verkligen så fina bilder!

#3 - - Pauline Hurtig:

fina bilder :)

#4 - - Celine:

Fina du!

#5 - - Linnea Kinis:

oj herregud vad tidigt du var uppe idag :)

#6 - - Petra Olsson:

Så fina bilder på dig. kramar

#7 - - Tess:

Tröjan ser grymt mysig ut! Fina bilder :)

#8 - - Lindsay:

Kikar förbi, ser att du är en malmöbo=) Jobbar bara en bit i från där du tagit fotona =)

Ha en fin dag

Upp