16-18 oktober

Hej vänner!! Hoppas ni har kickat igång en bra vecka!
 
Jag har jobbat, tränat och varit ute mycket. Jag har också träffat fina Emili. Kunde inte bestämma mig om jag ville vara på gymmet eller ta en promenad imorse, så jag tog en promenad bort till gymmet! Så fick det bli igår också, och dagen innan det. Skön kontrast till jobbet där jag sitter nästan hela dagen, även om jag nu kommit underfund med att det funkar väldigt bra att stå bakom kassan. I början var det alldeles för mycket nytt att fokusera på för att lyckas göra det haha!
 
Hur mår jag annars? Jo, det är bra. Äntligen har jag börjat växa lite! Har hittat bättre balans mellan kost och träning. Jobbet flyter på och jag trivs, ska faktiskt ta och kila dit nu! Det är skönt att komma iväg hemifrån. Tur man tycker det är kul att jobba när man älskar att shoppa och äta ute, eller om man ska till Asien i 10 veckor!! 
 
Kram på er!
 
 
#1 - - Netti Starby:

Härligt att det går bra på jobbet och så himla kul att du ska resa till Asien! :-D Kramis

#2 - - Jennifer:

Vad skönt att du har hittat balansen :) Jag försöker få in gymmet som rutin, dock får jag bara in powerwalksen än så länge..

#3 - - Anita:

Härligt :D

#4 - - My:

Åh vad härligt :D

#5 - - Pauline Hurtig:

härligt!

#6 - - Selma:

Så härligt 😍

#7 - - MALIN:

Vad duktig du är som tränar! Kram

#8 - - Linnea Kinis:

härligt med gymmet :)

Upp