Fylld med kärlek

Heeej! Här sitter en glad men ganska trött Frida och skriver. Både fredagen och lördagen har varit ganska busy days. Igår vaknade jag brevid Oliver; bästa stället att vakna på! Han åkte till skolan och jag åkte för att jobba. I sju timmar delade jag ut flaskor, presentkort och prover för Yves Rocher ute i Malmö. Timmarna gick i snigelfart på slutet. Solen hade försvunnit och jag frös, samtidigt som jag längtade efter att äntligen få träffa Tova och Amanda! Vi åt middag på en restaurang i Lund igår och satt och pratade (läs skrattade) hela kvällen, ända till det stängde. Så skönt och betydelsefullt att vara tillsammans igen, det har vi inte varit sen studenten. Är fylld med kärlek. På Candy People rundade vi av kvällen. Mmmmh. 

Idag har jag jobbat på ICA hela dagen. Oj vad folk maxar sina godispåsar, och vad mycket läsk folk dricker. Vad synd jag hann tycka om hunden som ska få Ica-basic hundmat, och vad förvånansvärt mycket rosor och blombuketter det säljs. Likaså cigaretter (inte lika trevligt dock). Det är inte klokt vad mycket kul man hinner tänka och se bakom kassan, haha! Jag är ganska nyss hemkommen och ska se till att hoppa i säng inte allt för sent. Jobbar imorgon bitti igen. Hoppas ni har en underbar lördagskväll!!!

#1 - - ullie:

ja köper väldigt ofta helg blommor att ha att njuta med i helgen men ja har jobbat i affär o visst märker man ändå på handlingen att det är helgsaker he he
fin söndag önskar jag dej

#2 - - Alice Lindström:

Måste vara roligt att se vad som är "populärt" att handla en lördag eller tisdag.

#3 - - Linnea Kinis:

kul att se vad folk köper! :D

#4 - - Ellen Gräntz:

Känner igen det där, har också jobbat i matbutik :)
sv: Tack snälla!!

#5 - - Pauline Hurtig:

haha funderade just i kön idag på vad kassörskan tänker..

#6 - - Selma:

Haha så kul att se vad alla köper

Upp