Söndag och dejt

Tidig uppstigning, några timmars jobb, en dusch och lite smink-och hårfix och sedan satt jag på tåget mot Lund. Klockan var halv fem när jag mötte Oliver på stationen. Kan fortfarande bli sådär glad och pirrig när jag ser honom som när vi precis hade börjat träffas! Vi promenerade bort till TUGG, en liten mysig hamburgerrestaurang som blivit väldigt populär. Jag tog deras orignalburgare med sallad, tomat, picklade rödlök, cheddarost och dressing och en coleslaw till det. Om jag minns rätt körde Oliver på en med ruccola, cheddarost och honungsglaserad bacon, och så deras omtalade sötpotatispommes och hemmagjorda dippa. Vars en mojito till det så var vi mycket nöjda! Rekommenderas!

Kvällen fortsatte bra. En löprunda tillsammans, en dusch och sen en stor skål popcorn framför en romantisk komedi. Vi sa faktiskt godnatt i hyfsat god tid igår för en gångs skull efter att ha legat och småpratat lite. Tycker det är så mysigt, samtal i mörkret är alltid lite speciella. 

Hoppas er helg har varit super, för det har min varit!!

#1 - - Netti Starby:

Oj vad mysigt och det låter riktigt smarrigt! :-D Kramis

#3 - - MALINDENISE:

Vad mysigt, hamburgaren ser riktigt god ut haha

#4 - - Linnea Kinis:

mums :D

#5 - - cecilia:

men vad gott!! :)

#6 - - Pauline Hurtig:

åh gu vad gott

#7 - - Mirre Sweetwords:

Men så gott

#8 - - Amanda:

Men gud så gott<3

#9 - - Gabriella :

Åh såå mumsigt!!

#10 - - Linda:

gud så gott!!

#11 - - My:

Åh vad mysigt!! Och såååå gott :D

#12 - - MALIN:

Deras hamburgare är såååå goda! Kram

#13 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Alltså men muuuums!

Upp