Back on track

Det var jätteskönt att vara tillbaka på gymmet igår efter en veckas förkylning. Jag är väll egentligen inte helt bra ännu så jag tog det lugnt, och likaså får jag nog göra idag. Få upp ett för högt flås är det jag främst försöker undvika. Igår fick hela kroppen arbeta så idag blir det nog fokus på magen, och sedan drar jag vidare på träning med mina gymnaster, för att slutligen landa hemma och se finalen av Sveriges Mästerkock! Missa inte den ikväll klockan 8 på tv4!
 
I övrigt har denna veckan hittills gått åt att läsa en pocket på engelska, då vi har "bokcirkel" i skolan. Jag är imponerad av mig själv som läst 130 sidor på tre dagar, då faktum är att engelska är mitt kämpigaste ämne samt att jag hatar att läsa. Om sanningen ska fram har jag aldrig läst en bok, varken på svenska eller engelska, utan "tvång" från skolan. Jag har svårt att sätta mig ner och komma in i en bok, men denna gång har det gått förvånansvärt bra, och jag måste erkänna att jag tycker boken vi läser nu är ganska bra.  
#1 - - Sarah:

Va skönt att du mår bättre :)

Upp