Intensiv vecka

Två bilder på en fin solnedgång förra veckan.
 
Jag har inte bloggat på en hel vecka då jag levt världens intensivaste liv typ, haha. Förra helgen sov jag hos Tova efter att ha varit på fest i Lund med bl.a. Thibault och Tova, och dagen därpå träffade jag Ida. Sedan drog skolan igång igen efter påsklovet och då var det mycket plugg som gällde. Jag har bland annat haft mittkursprov i Matte 4 nu i veckan. Träningen har det dock varit dåligt med då jag haft ont i halsen och varit jätteseg de senaste dagarana. Trots det drog jag på Super Bowl igår eftermiddag och sedan vidare på Lovisas 18-års fest. Kom hem sent i natt men var trots det uppe för träning med gymnasterna 9 i morse.... ibland ångrar jag att jag tog den gruppen. Mår nämligen ännu sämre idag vilket kanske inte är så konstigt efter allt ljud och skrik på Super Bowlen (och festen såklart). Därför var min tanke att bara ligga i sängen idag, men istället har jag övningskört till Lödde, shoppat på Center Syd, tagit en timmes promenad samt pluggat... Jag får chilla och sova länge imorgon istället!
Upp