Goda vänner

 
Gårdagen började för min del med en långpromenad innan jag gjorde mig i ordning för att träffa Linnea. Vi shoppade hela eftermiddagen och jag fyndade äntligen en body, och fick därutöver med mig en tröja och en tunnare bomberjacka. Nöjd med allt! När vi kom hem till henne satte vi på en film och låg sedan bara och mös i soffan hela kvällen innan vi somnade strax efter tre. Vi kollade på "the other women" vilket faktiskt var en film som föll mig i smaken, trots att det generellt sätt bara är svenska deckare som duger för mig haha...
 
Idag steg vi upp vid tolv och åt frulle framför teven, och några timmar senare hämtade Linneas kille mig och körde mig till stationen. Jag var hemma runt fyra och en timme senare tog jag tåget till Lund för att hänga med Tindra och Sigge. Vi lagade mat, snackade och drack te. Myyysigt! Jag kom hem för ett tag sedan och tog då ett dopp ute i jacuzzin med mamma och pappa, och nu ligger jag nerbäddad i sängen efter en dusch. Imorgon står träning och häng med Lovisa på schemat, så nu är det läggdags. Puss och godnatt!
Upp