Löpning och matlagning


Såhär har min söndag sett ut!! Jag började dagen med sovmorgon, inte så jättelång, men i alla fall till tio. Sedan gav jag mig ut på en lång löprunda, vilket vädret var helt perfekt för. Jag kom hem igen lagom svettig och rosig om kinderna, hoppade in i duschen, och ställde mig sedan och lagade mat till familjen. Det blev en Thai Red Curry Kycklinggryta med ris, vilket jag tror gick hem hos allihopa. Laga mat är grymt kul faktiskt, speciellt när man får improvisera lite som man själv vill. Efter maten tog jag en tupplur på drygt en och en halv timme. Jätteskönt, och ovanligt för att vara mig!! Sedan har jag ägnat resterande tid av dagen åt att plugga biologi. Har prov på växter, svampar och fotosyntes på fredag.
 
Nu ska jag stänga ner och gå och lägga mig! Puss och kram!!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :)

#2 - - Tilda Barkselius:

Åh vad härligt med en löprunda på morgonen!

Upp