Work work work

En promenad till och från gymmet, löpning på bandet, lite crosstrainer och magstyrka! Det satt fint i morse. Gymmet var som ni ser nästan helt tomt. Det händer inte ofta men gillas starkt ;-) Måste ha berott på att det är annandag påsk.
 
Under eftermiddagen har vi haft lite gäster och ätit gott, och resterande timmar av dagen har jag ägnat mig åt matteräknande. Sad but true. Jag har verkligen gjort saker från morgon till kväll hela lovet och sovit över med folk typ mer än hälften av dagarna, och därför känner jag mig nästan helt slut just nu. Det är svårt att veta om man bara ska ligga och ta det lugnt på lovet eller om man ska ta chansen och göra allt roligt man inte hinner med i vanliga fall. Den här gången valde jag det senare alternativet. Jag har med andra ord haft väldigt roliga dagar, även om jag återvänder till skolan tröttare än vad jag lämnade.
 
Ikväll ska jag sova tidigt. Puss på er!!
Upp