Stugmys

Såhär såg det ut sista helgen innan skolan började då jag och tjejerna från klassen var i Tovas sommarstuga. Det var verkligen tre mysiga dagar! På fredagen när vi åkte upp fyllde jag 18 och det firade vi med tacokväll. Tidigare på dagen hade jag, Amanda och Tova varit och badat och spelat minigolf på en camping i närheten. Lördagen bestod av en långpromenad, kanotpaddling, retaurangbesök, ett dopp i havet, grillning och massa kortspel. Vid midnatt blev det nakenbad vilket var galet skoj! Tovas sommarstuga är ganska liten vilket höjde mysfaktorn, och att planera måltider och stå och laga mat tillsammans är i min mening så himla trivsamt!! På liten yta kan det dock vara svårt att hålla sams hela tiden, vilket jag och Amanda visade lite prov på, men det gjordes med en nypa kärlek ;-)
#1 - - JUNITJEJ:

Så mysigt och trevligt ni hade det!

Upp