Morgonrunda.

Måste erkänna att det var riktigt skönt med en joggingtur såhär på morgonen! Dock drabbas man av den där obehagliga, kallsvettiga känslan när luften är så fuktig och kylig på morgonkvisten, men det var inget större problem. Den stora utmaningen är att ta sig upp ur sängen och få på sig springkläderna!
#1 - - aina [fotoblogg]:

Vilken fin blogg du har :) hoppas du får en bra torsdag!

#2 - - frida christina:

Vackert!

#3 - - Emme:

Åh vad mysigt!
Underbar bild, ser dock väldigt kallt ut haha ^^

SV: Jag vet, helt underbart! :D Önskar att jag kunde vara där oftare, men bor man i Skåneland är det lite svårt ibland att ta sig dit ofta :3
Kram!

#4 - - Milina Salihodzic:

Åh fin bild!

#5 - - Nelly R.:

Vilken härlig start på dagen! :)

#6 - - Nelly:

Vilken härlig start på dagen! :)

#7 - - Josephine:

Så härligt! :)

#8 - - Lisa Radojewska:

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en sak som skulle underlätta lite för mig?
Svara gärna på min fråga angående en ansiktsprodukt i detta inlägg: http://raawhr.blogg.se/2013/november/-new-in-.html#comment
Tack på förhand!

Upp