Helg.

Igår (fredag) tog jag helg efter ett Corepass på gymmet! Var bara hemma hela kvällen och tog det lugnt med familjen, vilket kan vara skönt ibland. Idag, lördag, var det öppet hus på Polhemskolan där jag stod som representant för naturprogrammet med idrottsprofil. Klockan två när det var färdigt drog jag till stan med Amanda. Vi gick i lite affärer, åt på Graffiti Café och såg sedan "En underbar jävla jul" på bio. Jättemysigt, och den var btw riktigt rolig! Var hemma vid åtta och har sedan dess räknat matematik - integraler och primitiva funktioner. Bittert att räkna en lördagskväll, men provet närmar sig och imorgon har jag fullt upp.
#1 - - Sanna Widman:

Härliga bilder! :) Låter bra

SVAR:
Åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

#2 - - Mikaela:

Det ser riktigt gott ut :)

#3 - - lisa:

saknar dina inlägg vad händer :(((

Upp