Sommar och sol

Vädret som äntligen nått Sverige är bara att buga och bocka för!! Äntligen! Det kom verkligen perfekt till den ledighet vi fått tack vare Kristi himmelsfärd. Under lovdagarna har vi haft kusinerna på besök, vilket omfattat lek och bus. Vi har bakat, målat med vattenfärg, lekt med lera, grillat och ätit ute, varit på lekplatsen, vandrat och haft picknik i Skäralid samt hoppat mycket studsmatta. En hel del utevistelse med andra ord.
 
Igår lämnade dem Skåne vilket gett mig tid att plugga idag. Jag tror jag har bland de kämpigaste veckorna under hela gymnasiet framför mig just nu. Det är hur mycket som helst. I veckan som kommer har jag biologiprov, prov i träningslära, två nationella prov i engelska, en labbrapportsinlämning i fysik samt räkneuppgifter. Veckan där på vankas nationellt prov i matte. Herregud säger jag bara.
 
Att se fram emot fram över är Amandas 18-års middag nu på fredag och Kajsas 18-års fest nästa fredag!! Lite motivation.
Upp