18-års middag

Ett gäng bilder från firandet av min 18-årsdag! BÄSTA DAGEN! Jag är så tacksam för alla vänner som kom och gjorde kvällen så minnesvärd, för mina föräldrar som fixade med all mat och grejer, för alla superfina presenter och överraskningar mm<3 Det kunde inte blivit bättre!
 
Kvällen började med bubbel ute på terassen i solen. Jag öppnade mina presenter och blev verkligen glad och tacksam för varendaste en! Fick allt jag kunde önska mig. Sedan tog mina vänner in mig till teven, och då visade det sig att de hade gjort en film till mig med grattis-hälsningar och förklaringar om hur mycket jag betyder för dem. Även de vänner som inte hade möjlighet att komma hade spelat in vars ett klipp som fanns med i filmen. SÅ FINT! Efter det åt vi bufé bestående av kyckling, fläskfile, pastasallad, tomatsallad, bönsallad, paj, melon, bröd, ost och kex, och Amanda och Tova bjöd på en egenskriven låt till mig. Sedan blev det choklad- och hallonmoussetårta. Mums!! Ju längre in på kvällen vi kom desto mer musik och dans blev det, och när klockan slog elva beställde vi en stor taxi som körde in oss alla till Mejeriet (en klubb) i Lund. Hade superkul hela natten fram till klockan 3 då mamma kom och hämtade mig samt Amanda, Emili och Linnea som skulle sova hos mig. Underbar dag<3
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Grattis!!

#2 - - Selma:

Så otroligt fina du och din kille är 😍😍

Upp