Det finaste av vintern

Har ni sett vilken fin morgon vi hade idag? Att vakna till sol, minusgrader & frost var UNDERBART!
 
Morgonstund har guld i mun. Det är så sant! Med frukost i magen och träningskläderna på var jag utanför dörren strax efter nio. Knäppte lite bilder med systemkameran och promenerade sedan bort till gymmet med solen i ögonen, vinterkängor på fötterna och julmusik i öronen. Nu kan jag snart inte hålla mig borta från julen längre! Julmusik gör mig SÅ glad! Tränade en timme och delade passet i två, halva tiden cardio och halva mage. Julmusiken fick stanna i öronen så såklart var jag taggad!
 
Landade som hastigast hemma och fyllde på med lite lunch och cyklade sedan hem till Celice. Har inte träffat henne sedan årskurs 9, så det var så himla kul!! Vi bakade black bean brownies (recept HÄR) och började precis som förr prata om allt sånt där man inte pratar högt om. Haha, sådana är vi! Vi får verkligen bli bättre på att ses. Därfter cyklade jag vidare till hallen och har precis som varje måndag tillbringat kvällen med mina gymnaster. Kom hem för en timme sedan och ska nu gå och lägga mig och ladda för en tio timmars arbetsdag imorgon. 
 
Godnatt, hoppas ni alla har en fin kväll! 
 

#1 - - Netti Starby:

Vilken perfekt start på dagen och julmusik är verkigen mysigt! :-D Kramis

#2 - - marianne cargus:

Skönt att starta dagen med en promenad...och dessuton i fint väder, det ger energin för hela dagen...

#3 - - Matilda Berlin:

Men åhh så underbart! Och så fina bilder <3

#4 - - Ida Lindborg ♡:

Så fiint!!

#5 - - MALINDENISE:

Härligt med en promenad!

#6 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så härligt det låter :)

#7 - - Emma Fernhagen:

Superfina bilder:)

#8 - - Celine:

Åh men frost är ju så vackert!

#9 - - Tess:

Så vackert med frost! :)

Upp